Kızım normalde her gün kakasını yapan bebekti ek gıda sonrası 1 kez kabız oldu ama sonra 1 gün yapmadı sonra yine her gün yapmaya devam etti. Ta ki 3 hafta önceye kadar 3 haftadır 2 gün yapmadı 3 . Gün yaptı bir gün yaptı bir gün yapmadı kıvamı yetişkin kakası gibiydi duphalac kullandık günde 5-5-5 şeklinde o da ağır geldi. Zeytinyağ vs veriyorum ama bir düzene binmedi ne yapmalıyımm