Kızlar kızım en başından beri memeye düşkünlüğü olan bir bebek değildi normal emdi hatta yemek yemeye başlamasıyla beraber iyice düşmüştü emmesi geceleri de kalkmazdı ta ki geçen haftalarda hasta olana kadar. İki hafta önce hasta oldu iştahsız olunca sadece emdi. 2 haftadır dipdibeyiz. Sürekli emmek istiyor. Dün tekrar işe döndüm bu gece resmen yarım saatte bi kalkıp emdi. Hem kıyamıyorum hem de alışır diye korkuyorum bu süreci bu şekilde yaşayan var mı dönemsel olarak kaygıları olduğunu biliyorum ama alışkanlık haline döner diye de endişeleniyorum