Merhaba arkadaşlar doğum yöntemimi karar verme sürecindeyim. Normal doğumdan korkuyorum bilinmezlik var, doğum sırasında yaşanabilecek sıkıntılardan, sonrasında idrar tutamama sarkma gibi şeyler de söylüyorlar. Tabiki sancılardan, acılardan da korkuyorum. Sezaryen de ise gün belli her şey belli ama göbek kalıyor, dikişler çok acıtıyor, iz kötü duruyor gibi şeyler söylüyorlar. İkisinide tecrübe etmedim. Lütfen deneyimleriniz ile yardımcı olur musunuz? Çok kararsızım