KayraVeAnnesi_06 gg3848 Evde sürekli scooter sürüyor , arada onun tamirini yapıyor tamir setleriyle baya oylanıyor onun dışında , lego , manyetik bloklarla da uzun süre oynuyor
gg3848 KayraVeAnnesi_06 bebeğiniz kaç aylık benim kızım da legolar seviyor ama manyetik blok alsam mı diye düşünüyorum sever mi acaba
elifozkan gg3848 dönen çılgın kule diye bir oyuncak var onu cok seviyor oğlum ve hayvan figürleri var 🦒 🦓 🐓 onları seviyoo
ozr42 gg3848 oğlum arabaları çok sever . Ve en sevdiği favoriside itfaiye araçları. Birde küçük oyuncaklardan hayvanlar var onlarla oynamaya başladı . Kitap olarakta bu aralar ne sorsam bilir böcekler dikkatini çekiyor . Birde sincap kitabın merhaba uzay cırtcırtlı kitabını seviyor . Bu aralar kitaplardan en çok bunlara bakıyor . Birde boya boya diye dolanıyor boyamayı seviyor
gg3848 ozr42 benim kızım da boyamayı çok seviyor önce ağzına alıyordu Allah’tan bıraktı artık keyifli oynuyor🥰
Kediperest Lego ve yapbozu çok seviyor bir de çiçek şeklinde tak çıkar var onu da seviyor manyetik almayı dusunuyorum ama çok pahalı geliyo
gg3848 Kediperest benim kızım da çok seviyor Lego ben de aynı sizin gibi kararsızım alıp almamakta o kadar para verip alıp sevmezse diye korkuyorum
anonimli gg3848 ya inşallah, cırtlı kitapları benim kızım da yedi, artık cırtcırtı tutmuyor😂yalnız değilmişiz demekki
gg3848 Pamukhanim_ ay ne güzel daha ne istiyorsun benim kızımla sürekli benimle oynamak istiyor baygınlık geçireceğim😂 ya canım bebeklerimiz aynı dönemde olduğu için sormak istedim benim kızım da bu ara ayrılık kaygısı zirve yaptı gün içinde de gece uyurken de sürekli anne diyor uyanıp beni kontrol ediyor beraber uyuyoruz buna rağmen uyanıp elimi tutup öyle geri uyuyor oysaki tüm gün evde de beraberiz kimseye de bırakmıyorum sen de durum böyle mi yoksa benimkini biraz abartıyor🤦🏼♀️
Pamukhanim_ gg3848 aynı benimki normalde 7 buçuk aylıktan beri ayrı uyuyor odası ayrı ama şu 1 haftadır asla uyumuyor yatağına koyduğum an uyanıp beni kontrol ediyor onun yanında koltukta uyuyorum sürekli kalkıp bakıyor sonra uyumaya devam ediyor uykuları çok hafifledi derin uykuya geçmiyor gibi ben hamak beşikte sallayıp yatağına alıyordum 3 gündür hamakta uyuyor benim elimi tutup zirve yaptı resmen ya
gg3848 Nsrn1 vallahi insan çocukları için her şeye katlanıyor biz İstanbul’da beyoğlunda yaşıyoruz her yer beton parklarda bile öyle kumla oynayacak bir alan yok çok isterdim kızım çamurla toprakla oynayarak büyüsün
Nsrn1 gg3848 istanbul çok zor 7 sene yaşadım Anadolu Yakasında. İlk atandığım yerdi. Seviyorum istanbulu ama yaşamayı değil gidip gexip tozup geri gelmeyi 😄
gg3848 Pamukhanim_ ay iyi bari yalnız değilmişiz gerçekten çıldırmak üzereyim her yere beraber gidiyoruz normalde babasıyla dururdu artık onunla da durmuyor yapışık ikiz gibi geziyoruz odasını ayırdım ama bir işe yaramadı ben de onunla birlikte aynı yatagin içinde uyuyorum😂
Pamukhanim_ gg3848 valla aynı koltukta günlerdir sırtım koptu benimde yatağında yatsa ikimiz uyusak yok benimki bu kadar değil odasında tek başına oynar beni takip etmez ama sesim sürekli olmak zorunda hep konuşuyorum o yüzden aman kaçar gideriz falan 😅