Oğlum 6 bucuk aylık oldu sezaryen doğum yaptım ilk zamanlar oldukça zayıflamıştım fakat birden bire iştahım çok açıldı ve önünü açamıyorum doğum kiloma yaklaşmak üzereyim bu durumun önünü siz nasıl açtınız ya da nasıl zayıfladınız ben doktora gidemiyorum hastane bize çok uzak devamlı git gel bu havada çok zor oluyor ama bi listeniz var mı en kısa zamanda bir ay gibi bi sürede zayıflamak istiyorum lütfen yardımcı olun 🙏🏻