kimbumadam aleynanaz 3 saatte bir 150-180 arası içiyordu. 5,5 aylık başladık 6,5 aylıkken 3 öğüne geçtik. Sabah - öğle - ara olacak şekilde
minnakpopus aleynanaz bu aralar çok bi iştahı yok mama konusunda zaten doğru düzgün uyumuyorda malesef. Sabah kahvaltı yediriyorum öğlen meyveli yoğurt akşam da akşam yemeği tabi bunlar böyle dolu dolu değil 5-6 mama kaşığı kadar ancak yiyor şuan 6,5 aylık
aleynanaz kimbumadam teşekkür ederim ben bir öğün veriyorum 5-6 saatte bir 180 bazen 120 milim içiyor günde 400 milim falan oluyor daha fazla istemiyor reddediyor ve bu durum beni çok üzüyor
aleynanaz minnakpopus bizde de aynı durum var çok iştahsız mamayı istemiyor içmek istemiyor kaçmama değiştirdim ama fayda etmedi acaba diş çıkartıyor ondan kaynaklı diye düşünüyorum
kimbumadam aleynanaz Uyku öncesi içiyorsa ayakta geçirdiği vakitle aynı olmaz Mesela 10.00 da içti 10.30 da uyudu 12.30 uyandı Kalkınca acıkmaz ek gıda nasıl gidiyo tadımlar?
barismom aleynanaz üzülme bacım bizdede durum aynı 1 2 öğün oda çok az istemediği olursa hiç ağzını bile açmıyor
minnakpopus aleynanaz evet bizimkininde sol alt bembeyaz taş gibi diş geliyor yavrum bi gece uykusuna geçerken doğru düzgün içiyo mamayı gündüz asla istemiyor sürekli diş kaşıyor
aleynanaz minnakpopus umarım bebislerimiz zorluk çekmeden dişlerini çıkartırlar Allah yardımcımız olsun
aleynanaz kimbumadam yaa bende akşam 22.00 da veriyorum gece vermiyorum gündüz 11 de içiyor o da zorla sonra ek gıda veriyorum aradan 13.00 da
kimbumadam aleynanaz Bilemedim ki mamayı değiştirseniz belki onu beğenmiyodur bide doktorunuz ne diyor
aleynanaz kimbumadam doktor dis diyor defalarca mama değiştirdim en son bebelac golda geçtim onu seviyorlar diye biliyorum