myraMom Kızlar 2 yaşında kızım idrar tahlili verdik temiz çıktı sürekli ağlıyor özellikle çişini yapınca başına gelen var mı çaresiz kaldım doktor krem verdi gönderdi😔
eda717_ Canım benim oğlumda popom ağrıyor diyor bazen pipim agriyor diyor görünürde hiç bir sorun yok bezini açtırmak istemiyor bana
myraMom sonmel çok hafif kızarık pişik dediler kullanıyorum krem pişik diyip göndrrdiler pişik gibi de değil
myraMom deniz255 kültür sonucu da 3 gün sonra dendi daha çıkmadı çocuk kıvranıyor napacağmı bilemiyorum
deniz255 myraMom kızarıklık da var demişsiniz. Vajinit olabilir yani kızarıklık olduğu için idrarı yakıyordur onu. Doktor bana yıkama silüsyonu da vermişti krem haricinde.
Tatlican myraMom Hafifte olsa yanıyor. Kızımda oluyor. Pişik kıremi iyi geliyor. Belki üşütmektende olur yanma olayı. Ayaklarına sıcak havlu veya su koyun.
Biricikyavrum Su ile yıkayın Bir yerlerinde kesik yara vb varsa çiş yakabilir Veya kaşıdığı zamanlarda da acıyabilir
BongomyaPrensi myraMom içtiği suya birkaç damla limon damlatın suluguna da koyabilirsiniz öyle daha rahat olur bi süre böyle yapın çok iyi geliyor 🌸