bukettttt12 Merhaba arkadaşlar doktorumuz bize gaz için bunu verdi ama probiyotik damla yani tam gaz damlası değil ayrıca içinde d vitamini de var Gaz için kullanıp faydasını gören oldu mu acaba bebeğim 23 günlük ve karnı çok şiş
suheyla92 bukettttt12 gaz için Probiyotik ve simetikon Damla ayrı ayrı kullanılırsa en iyi sonucu verir onun yanında nurse harveys gaz damlasi da kullanin.
ayseacar64 bukettttt12 merhaba memnun kaldınız mı bize de bugün verdi ilk defa kullanıcaz rahatladı mı bebeğiniz
dlra01 Biz 4. Aya kadar kullandık kolikti bebeğim bağırsaklarını düzenlemesi için vermiştir iyiydi biz memnun kalmıştık
bukettttt12 ayseacar64 yani gözle görülür bir fark olmadı ne yazık ki :( ama ben bitirene kadar kullanmaya devam edeceğim