Merhaba kızlar 25 günlük erkek bebeğim inanaılmaz gaz problemi var masaj falan birwz rahtlatıyorduk son 4 gündür hem gazını yapamıyor hem büyük çişini anne sütü alıyor nbl probiyotik başladık sab simpleks gsz damlası ve relaxtaz sindirim damlası başladık ama daha da kötü oldu gibi sürekli ıkınma içerisinde göbek fıtığı oluştu bi çaresini bilen var mı başına gelen çözüm bulabilen