asyyaaa 3 ay 10 günlük bebeğim 2 gündür kakasını yapamıyor. Ikınıoyr da sürekli bu normal mi kızlar ne yapmam lazım yapması için
birerkekbirkizannesii asyyaaa yeni doğan bir bebeğin özellikle ilk altı ay ya da sadece anne sütüyle beslenen bir bebeğin anne sütü alıyorsa on güne kadar kaka yapmaması normal mama yiyorsa yedi güne kadar yapmaması normal
kelebek671 Benimki 4 gün oldu yapmıyor sorun değil çünkü cisli bez veriyor mu buna bakıyorum, anne sütü ile besleniyor sadece o yüzden kafam rahat oda rahat olabiliyor böyle şeyler çünkü gelişim evresinde herşeyi vücutlarina sindirebiliyorlar
ebrusafura Bizimde öyleydi 10 güne kadar normalmiş 10 günü geçerse geri getir dedi mama veriyorsanız 1 çay kaşıgı zeytinyagı koyun
ebrusafura asyyaaa damla verdi metsil miydi neydi ve kulak çöpüyle poposunu uyarın demişti onları yapınca ertesi gün yapmıştı
ebrusafura asyyaaa aynen deneyin inşallah hemen yapar benim kızımda 14 aylık arada kabız oluyor onları deniyorum