Arkadaşlar merhaba bebegim 17 aylık ve balgamlı uyanıyor sabahları burun akıntısı aktif. Cumartesi gününden beri antibiyotik kullanıyoruz ama geçmedi bende hastayım haftalar oldu bendede aynı durum. Ama bebekte balgam nasıl geçti tecrübeli anneler yazarsa çok memnun olurum