defnekusum_ İlişki sonrası bazen hemen abdest alamıyorum sabaha vs kalıyor ve bu süre de bebeği emzirmiş oluyorum bu şekildeyken emzirmek sorun olur mu
SheDoesntCare defnekusum_ olur tabii gusül geciktirmek iyi değil hele emzirirken hiç iyi değil . Sabaha bırakılacak bir durum yok hemen abdest alabilirsiniz mesela
betamom defnekusum_ olmaz merak etmeyin. Sadece bir namaz vaktini geçirmeden duş almanız lazım. Yani siz uyandıgınızda gün doğmuş oluyorsa o günah
mysohn7 defnekusum_ En faziletlisi İmsak vakti girene kadar gusül alınmasıdır. Eğer bebeğiniz abdest almadan önce uyandıysa emzireceğiniz göğsünüzü yıkayıp emzirebilirsiniz.
suheyliii defnekusum_ emzirmeye sıkıntısı yok, böyle söylentiler hurafeden başka bir şey değil. Cünüplük ile emzirmenin ne anlamı olabilir ki, sanki emziren anneler her emzirdiğinde abdestli oluyor. Dini olarak da bi sakıncası yok zaten
MinikMucizemm_ defnekusum_ Emzireceğin gögüsünü suyla 3 kez yıka o zaman birşey olmaz. Bende çok araştırmıştım böyle dediler bana.
Birminikaslan defnekusum_ ben göğsümü ıslak temiz bezle silipr emziriyorum ama çok de geciktirmeyin..emzirmek mesele değil ki ölüm var şu dünyada sabaha belki kalkamayacaksiniz.. bilemiyoruz ki onun içi yatağınızda abdestli girmeye çalışın
F0244 Doğru olan emzirmemek 36 yadindayim annem bana o zaman bile gusül almadan süt vermemiş bende cocuklarimda dikkat ederim hemen abdest alırım zaten gusulsuz sabahı beklemek doğru değil ki şu kesilir elektrik olmaz ayrı onun bile çözümü var
Pamukhanim_ defnekusum_ emzirme olarak bilmiyorum ama ben ölüm korkusu yüzünden hemen alırım. Ne olacağını bilemeyiz çünkü