Oğlum 21 aylık, komut alıyor, parmakla gösteriyor, ismine bakıyor, hayvanları, seslerini, renklerin bir kaçını biliyor, 5e kadar sayabiliyor, şarkı açtığımızda şarkının ritmiyle bir şeyler mırıldanabiliyor, kendisi besleniyor, ben çorba içerken destektorum sadece, bizim ona söylediğimiz kelimeleri tekrarlıyor, temel her şeyi söylüyor, 2li cümlelere 18 aylıkken geçti. Etkinlik değil kitaplardan daha çok keyif alıyor oğlum, biz de yükselen zeka markasının kitaplarını sıklıkla kullanıyoruz. Oyun oynarken de birini kesinlikle istemiyor, yanına oturduğumda beni elimden tutup koltuğa götürüyor 😂 Yalnız oynamayı çok seviyor, hep böyleydi. Aklınıza takılan bir şey mi var? Varsa yardımcı olabilirim 🙏🏻