kirmizibalikbeachte Kızlar elimde 2 adet beşik mevcut. Biri sepet beşik oğlum üzerinde 30 dakika yatmıştır. Hiç kullanmadık. Nevresimi cibinliği tam takım duruyor. Demonte edildi. Diğeri de anne yanı beşiği. Biz elimizde beşik olduğu için uygun fiyatlı bir şey almıştık. Ama çok işimizi gördü. Yaklaşık 4 ay kullandık. Bütün parçalarını yıkadım tertemiz duruyor. Sepet beşik 1.500 tl Anne yanı 1.500 tl İzmir
kirmizibalikbeachte kader_14 geçenlerde ana kucağı gönderdim 47 cm boyutunda 400 lira kargo ücreti tuttu dolap uygulamasında. Normal kargo şirketleri sadece zarfı 500e gönderdiklerini söylemişti. Beşik daha büyük daha fazla tutacaktır ama sorun yok diyorsanız akşam üzeri ölçüp kargo ücretini söyleyebilirim 🙏🏻