Kızım 6 aylık ama 3 gündür resmen içimizden geciyor o kadar ağlıyorki hic susmadan saatlerce ağlıyor bütün gece hiç uyumadık uyuturken besikte yatmak bile istemiyor sadece dis değildir diye düşünmeye başladım ama hastada degil yani gaz sancısı desem kakasini da yapıyor uykusuzluktan mahvolduk saatlerce ağlaması normal mi bilemedim alt damağı beyaz ve disin ucu çıkmış bizim gibi olanlar varmı