Kızlar merhaba, bebeğim 17 günlük. 3 kilo doğdu ama sonra çok kilo kaybetti sütüm gelmedi sonra geldi meme ucunu tutamadı gibi gibi sebeplerle. Hala doğum kilosuna ulaşamadık 2895 gr olmuşuz, yenidoğanda kilo alma sorunu yaşayan var mı bizim gibi? Bir de reflü çıktı 10.günden beri biraz fazla beslense kusuyor hemen çok panikliyorum doktorlar da işte çok kötü 15 gün geçirmişsiniz hemen toparlanması lazım böyle olmaz diyor elimden geleni yapıyorum napiyim bilmiyorum doktor diyor ki ilk günler çok önemli tüm hayat kalitesini etkiler hatta IQsunu bile etkiler çok canım sıkılıyor