Günlerdir bir yaş aşısını olmaya çalışıyoruz. İçinde yumurta olmayan priorix adlı aşıyı bulmak ne zormuş. Bir sürü eczaneyi aradık hastanede zaten yok. En sonunda bir eczanede bulduk o da iki gün sonraya randevu verdi ve nihayet aşımızı alıp olabildik. Yani anlamıyorum yumurta alerjisi olan bir sürü çocuk var niye bu kadar zor ki ilaca erişmek. Hiçbir depoda yoksa doktorlar neden yazıyor. Neyse çok şükür aşısını oldu. Aynı süreçlerden geçen var mı ya da aşıyı hemen bulan şanslı kişiler var mı merak ettim😅