haniball 3kedili2bebekli evet şuan kalkar koşar gibi altını değişirken zaptedemiyorum 😄 biraz lavabomuz soğuk ondan çekiniyorum.. çömelmeye alışmışken alaturkada devam etse klozete tırmanma derdimiz olmazdı aparatı her yere götüremeyebiliriz o süreçte
haniball Duyulurum evet ufaktan ee yaptın felan gibi bir süreç var , kaka yapınca rahatsız oluyor kaynanamın bacağına ne zaman poposunu sürse kaka mı yapmış diyor bakıyoruz yapmış 😊
deleted20517 haniball ben her ikisinide aldım ne olur ne ol az diye lazımlıkla tuvalet eğitimini öğrendi pratik oldu ama temizliği falan biraz zorladı ya,yazın başlamanız çok iyi çünkü malum kaçırmalar falan oluyor kışın zor olur☺️
haniball deleted20517 Evet yazın daha iyi olur kışın soğuk upraşılacak dert değil biraz daha büyür hemde kaç ayken başladınız siz 😊
Asil1602 haniball Lazımlık veya tuvalet ayrımı olmadı normal tuvalete alıştırdım aparat ile anne annesi gile gittik 1 hafta sonra lazımlığa yaptı direkt klozete benzeyen ama adaptörsüz tuvalete oturamaz daha minik denemedim tatilede götürüyoruz aparatı
hazale966 haniball aparat daha iyi bence, lazımlığa alısınca tuvalete yapmıyorlar🙂 bende yaza doğru baslayacagım direk aparat alacagım
aslanmomy haniball lazımlık aldık ama hiç kullanmadı oğlum sevmedi kaldırdık geri direk tuvalete alıştırmak daha kolay
haniball aslanmomy klozete mi alıştırdınız acaba ben alaturkada alışsın istiyorum ama düşmesinden korkuyorum 😊🌼
aslanmomy haniball hayır alaturka tuvaletimiz var biraz kenarında yaptırdık baktım tuvalete alıştı sonra alaturka tuvalete yaptırdık elinden tutuyoruz düşmesin diye ilk zamanlar küçüktü oturamıyordu ondan öyle yaptık
haniball deleted20517 her çocuğun rutini farklıdır bana şimdi tavsiye edilşnce biraz araştırayım dedim ama 13 ayda çok erken oluyor.. Bebeğim henüz yeni iletişim kurmayı öğreniyor benimle😊
haniball aslanmomy yani kucakta felanda tutup yaptırılır başta.. yani şuan çömelerek yaptığından klozete geçmek yerine alaturkayla başlasın isterim ama biraz daha büyümeli şuan küçük yaza başlarsak duruma bakacağım gerekirse lazımlık alacağım yoksada ufak ıfak lavaboda alışacağız 😊
hazale966 haniball ben kaka geldi çiş geldi desin de istiyorum. Bence de erken sizin icin biraz daha bekleyin derim. Kendini ifade edebilsin
deleted20517 haniball daha samanı var ya 13 ay çok erken daha tam anlamıyla kendilerşni ifade ettikleri dönem bile değil ☺️
haniball hazale966 sağolun fikirleriniz yardımcı oldu 😊 biraz daha anlaşıp öyle başlarsak bebeğimde bende daha kolay adapte oluruz