serosmetos bende sizin aylarda aynıydım ağlıyordum uykusuzluk hayatıma çok etki ettiği için etrafımdakilerle tartışıyordum 14 aylık gibi gece beslenmesini kestim, dişleri tamamen çıktı ve anne sütünü emziğini bıraktırdım hasta olmadığı sürece sabaha kadar uyuyor çok zor ama tek değilsiniz biraz büyüdüğünde sizde uyuyacaksınız benim gibi bu arada kızım 22 aylık. Allah kolaylık versin hepimiz bu yollardan geçiyoruz atak, diş, büyüme sancısı, gece beslenmesi alışkanlığı hepsi etkiliyor malesef