Bebeğim daha 3 aylıkken inf a ve rota rsv pozitif gelmişti bir 6 gün hastanede kalıp iyileşip çıkmıştık çok şükür aradan daha 1 ay geçti tekrar aynısı başıma geldi bu seferki öyle böyle değil burnu tıkalı durduk yere çığlık atıp ağlıyor ilaçları ağzından atıyor öksürüyor bir kere de nefes alamadı geçen hastaneye yattığımızda durumu daha iyiydi şimdi daha kötü ilerliyor ağır geçirmesine rağmen ne yatış verildi ne bi şey sürekli elimde serum fizyolojiyle dolaşıyorum havalar veriyorum ilaçlar veriyorum ama 3 gündür bir gelişme yok bu konuda deneyimli anneler varsa önerilere açığım