yenibir evet 20 dk ağladı beşikte sonra öğrendi teyzesi, uykuya ihtiyacı var çocuk uyuyunca büyüdü resmen, beşiğe yüz üstü yatırın henüz dönmeyi beceremiyorsa çok iyi, kulağına konuşun sarılın öpün üstten , yanında olduğunuzu bilsin, pıposuna pışpış yapın yukarı doğru sallanacak şekilde alttan, ritmi kaybetmeyin uyuyor sonra, bizim kız bi iki derken bi baktım 3. Uykusuna öyle daldı