ikizlerimhayat 2,5 yaşındaki kızım orta sehpaya düşerek annı yarıldı 3 dikiş atıldı. Önereceginiz krem var mı iz kalsın istemiyorum yavrumun
arvenella ikizlerimhayat sarı kantaron yağı bulabilirseniz doğal olanından iyisinden alın bi yakınımızın kızı yanağını çok kesmişti doktor az da olsa izi kalır demişti her gün bir kaç kez sürdüler üstüne gece de sürüyorlardı iz kalmadı
livanurvealpinannesi61 ikizlerimhayat kızımın kaşı yarıldı ama dikiş atılmadı eşim attırmadı iz kalır diye yapıştırdılar küçük bantla baya oldu iz kalmadı. Doktora sorun daha iyi Bilgi verir size
rowantree Çok çok geçmiş olsun 🥺🙏🏻 Doktorun önermesi daha iyi olacaktır, yaşı küçük olduğu için uygun mu bilmiyorum ama ameliyatlar sonrası için contactubex diye bi krem vardı, o sürülüyordu iz kalmasın diye. Başka bilemedim
arasmom59 Çok geçmiş olsun kantaron yağı da deneyebilirsiniz bebek olduğu için kimyasal sürmemişte olursunuz