doganss Arkadaşlar merhaba yenidoğan bebeğime Devit 3 damla başladık günde 3 damla vermem gerektiği söylendi 3. Günde gaz ve kabızlık sorunumuz oluştu kullanmayı kestim şuan 2. Gün ve kakasını yapabiliyor sizde de aynı durum oluştu mu?