Merhaba çok merak ettim bende istiyorum göğüs küçültme ameliyatı doğumdan ve emzirmeden sonra baya sarktı bekarken de büyüktü ama emzirme sonrası daha da büyüdü hiç estetik durmuyor bende yaptırmak istiyorum emzirmeyi bıraktım bir kaç ay olur siz nerde yaptırıyorsunuz acaba devler hastaneleri de yapıyorlar diye duydum ama