Kızlarım beyaz tenlıydi Benim gibi diye düşündüm meğer kanları yokmuş kan ilacı kullanıyoruz genetik bir rahatsızlık ları varmış. Dalakları kanı tüketmeye başlamış 1 buçuk yaşından sonra test yaptırdım ikisine de kan değerleri ve vitaminleri nasıl diye kan çok düşük çıktı. Böyle devam etseydi bilmeseydik daha kötü şeyler olabileceğini söylediler bir tüp kan verdiler ilaç tedavisi birde eğer sonuç alınırsa korkulacak bir şey yok dendi eğer alınamaz sa 6 aya bir kan almaları gerekecek test yaptık değerler yükselmiş ama emin olamayız dendi. 6 aya belli olur muş daha da fark etmezdim normal diler iştahı yerinde enerjiklerdi de kabız oldular oram buram ağrıyor demeye başladılar. Eşime dedim aman çocuk oyun yapıyor kıskanıyordur bir birlerini dendi ben genede götürelim dedim ve sonuç bu size tavsiyem çocuklarınızı dinleyin .