esefvefa Farklı doktorlara gitmelisin, eminim bu kadar ciddi bir gelişim geriliği demeyeceklerdir. Moralini bozma , düşük kiloda doğmuş beneğin, haliyle o ayda o kilo olabilecek seviyede. Başka doktorlarla da görüş bence daha fazla kafanda büyütmeden bu durumu.