miniksincabim eşiniz sizi manipüle etmeye çalışmış gibime geldi , mesaj silen erkekten nefret ederim kimden neyi saklıyor da mesajları siliyor ,bana hiç inandırıcı gelmedi sizi de üzmek istemiyorum yanlış anlamayın eşinizi en iyi siz tanırsınız bilirsiniz , iş yerinden mesajlaştığı kadının mesajını neden siler ki amaç ne olabilir , ha bu arada evli bir adam zaten kalkıp da düğünlerde yan masalardaki veya oynayan kızlara vs bakmaz bakmamalı bu zaten olması gereken şey , eşiniz kadınlara bakmadı diye madalya mı takılsın ,yakınlarınıza da söyleseydiniz ben varken başkalarına bakmak olmazdı zaten evli bir erkek sonuçta ne diye bakacak karı kıza , takipte kalın inanmış gibi yapıp pusuda bekleyin bence );