Elif337798 kızım çiğnerken öğürürdü. Sadece 1 kez pirzola denedi kustu, yutamadı. Bir sürü doktora götürdüm o dönem, kilo boy ve değerleri iyiydi, bağışıklığı hep yüksekti hiç hasta olmazdı. Rahat bırak çocuğu dediler😅
Et yemezdi ama kuruyemiş, çiğ sebze, baklagil falan fazlasıyla severdi.