ftmylm abur cubur tüketmiyoruz kahve içersek yanında bi iki parça çikolata yer o da geç vakitte değil, oyuncak da normal sıradan oyuncaklarla oynuyoruz, banyo yapması ölüm çok ağlıyor kış ayından bu yana yaptırdığım zaman,sakinleşmesi baya zor oluyor … gündüz gözüyle yaparım genelde duşunu da gece yapsam örtünmüyo da hasta ederim diye korkuyorum ,muhtemelen yanından gitmeyeyim diye yapıyo,gündüz uykusunda zorluk çıkarmıyor maşaAllah barekAllah😊 gece odasındaki ışık loş ışık o ışıkta kitap okumak baya zor maalesef gündüz uykusunda kitap okurum daha çok…