4 takım 6 kişilik kahve fincanım var şimdin1 takım daha almak istiyorum daha doğrusu eşim hediye olarak alacak sizce2li olanlardan 3 takım mı alayım farklı desenlerde yoksa yine 6lı mı alayım hangisi kullanışlı olur elimdekilerin hepsi abartısız sade