Lütfen ben çok küçük diye başlamak istemedim ama kızım pijamasını çıkarıyor bezini çıkarmak istiyo mecbur başlamak zorunda kaldım
Bu süreci en kolay nasıl yapabilirim
Zıplıyor
Merdiven çıkabiliyor
Kaka yapınca köşeye oturuyor farkediyorum ancak çisi farkedmiyorum
Bezinden rahatsız oluyor
Bu gün başladım tuvalete götürdüm ancak hiç yapmadı ama hep o geldiğinde götür dedi götürdüm hiç bir şekilde lazimliğa veya normal tuvalete yapmadı oturuyor yapar gibi peçete alıp siliyor ancak yapmıyor sizce iyi bisey mi devam edelim mi normalde 3 kere kaka yapan kızım bu gün her yeltendiğinde tuvalete götürdüm götür dediği için. Yapmadı ama tuttu 2 saat bezinin kuru kaldığını takip ettim lütfen deneyimlerinizi bana da söyler misiniz