Muge1 Merhaba anneler 5 yaşında oğlum var Demir eksikliği çıkmıştı kan aldırdığımızda ilacı verdim ama çok da sürdüremedik takibi . Şunu fark ettim her gün süt veriyorum ve bu zaten demir eksikliğine sebep de oluyor. 😔 gece eli ayağı buz gibi oluyor anlık . Sonra ısınıyor tabi . Veya sabah eli titriyor. Kansızlık falan da var bence . Neler yapabilirim fikriniz var mı ? Yine kan aldırıp özelde bir doktora götürmeyi planlıyorum.
livanurvealpinannesi61 Muge1 3 ay düzenli şurup kullanmanız gerekir süt ve süt ürünleri tüketmeyin bir süre
mobesebesir Muge1 bizimde düşük çıktı ben ilacı diş te leke yapiyor diye vermedim beslenme ile duzelttik
GezginPaNDa Muge1 sütün kansızlık yaptığını biliyorsunuz en başında süt vermeyi keserek başlayabilirsiniz . Sabah kahvaltısında yumurtaların yanında vereceğiniz Taze sıkılmış portakal suyu Demir emilimini arttırır. Beslenmesine her gün et , Yumurta, yoğurt ekleyin
[silindi] Muge1 Çiğ organik tahin alım her gün bir yemek kaşığına iki damla limon sıkın kahvaltı öncesi ya da sırasında yedirin. Karadut özü yine organik günde bir bardak yapın içsin iştahınıda açar. Bu çok hızlı yükseltir.
sinemisxs Beslenmesine dikkat etmeniz gerekiyor demir yapabilecekler şeyler tüketirin süt ve süt ürünlerini 1 saat sonra tüketmesi gerekıyor, et mercimek,ciğer, pekmez , c vitamini ile birlikte alırsa emilimi artıyor demirin🫠
Muge1 livanurvealpinannesi61 çok haklısın ve ben her gün süt vermiştim . Kahvaltı ile beraber . Ama artık meyvesuyu veriyorum hani kuru kuru gitmiyor kahvaltı vs . Bugün sağlık ocağı doktoruna da sordum 3 ay dedi . Ben daha önce sürdürmedim devamlılığı . Şimdi inşallah hep dikkat edeceğim 😔🙏