Benim de bebeğim dört ay 15 günlük aşı olduktan sonra başladı beş gündür anlamadığım bir şekilde burnunda hırıltı var ve geniz akıntısı var emiyor emerken bile hırıltılı emiyor yattığı zaman öksürmeye başlıyor acile götürdük boğazında falan hiçbir şey yok kaka testi verdik normal ciğerlerine de inmemiş çok şükür ama ne yapacağım bilmiyorum nereden üşüdü nasıl oldu bu onu da bilmiyorum