fatma_erva sadece anne sütü ile besleniyorsa 10 güne kadar normal kabul edilir. Anne sütü emilimi iyidir ve çoğunlukla sudur. Bir de karnı rahatsa biraz daha beklenebilir. Mama ise çocuğun karnı şiş mi? Sert mi? Çocuk huzursuz mu? Kusma var mı? Kakasını yapınca keçi gibi sert ve taneli mi yapıyor? Bunlar değerlendirilir. Eğer yok ise takip edilir yine 10. gün baz alınır her iki durumda da 10. Günü geçmeyiniz, var ise doktorunuza danışın ve bir çocuk gastroenterolojiye götürün.