Benim de oğlum 7 aylık uyku diye bişey yok bizde uzun zamandır. Sık uyanma, geç dalma az uyuma hepsi var. Sağa sola iyice dönmeye başladığı için uykuya geçerken dönüyor bu sefer uykusu açılıyor bazen dönemiyor dönemedim diye ağlıyor uyanıyor. Gündüz yine tahammül sabır daha yüksek ama gece için çok zor bi süreç. İnşallah eski uzun uyuduğu günler yakındır bekliyorum bakalım😅