obianne3838 talastayim bende üniversitesinin yakinindski binalarda oturuyorum. 3+1 kiralıklar var pahalı tutanlar aylardır boş kimse tutmuyor ama makul normal fiyat verenler hemen hemen gidiyo kiralanıyor. Bütçeniz el veriyorsa mantıklı tabi, çok yüksek tutmazsiniz kirayı öğrenciler kiralar, ya da unide çalışan memurlar bekar olanlar kiralar neden olmasın