zeyneparyaduru süt akışı yavaşlıyorsa bu yüzden yapabilir. Benim kızım da yapıyordu, emzirme danışmanına söylediğimde süt akışından memnun olmayabilir sinirlenip bunu düzeltmeniz için bırakıp size bakıyor demişti. Sinirlenip bırakıyor bana bakıyor ve kafa atar gibi tekrar tutup birkaç çekimden sonra yine yapıyordu sinirini yediğim.🥲 ( akış azken de fazlayken de yapardı benim kızım, başta tazyikli gelirdi sütüm sonra da damla damla geliyordu iki durumu da sevmiyordu)
Memede sabit bir akış hızı yok, bazen hızlı bazen daha yavaş geliyor, bazı bebekler de hoşlanmıyor bundan.
Olası diğer neden emerken hava yutuyor olabilir bu da rahatsız eder, böyle yaptığı zaman üst gazını çıkarmaya çalışıp öyle devam etmeyi deneyin bir de.
Burnunun da açık olmasına dikkat edin, burun tıkanıklığı çok bozar emmeyi.
60 cm lik cücelerin bize ettikleri😻