Sabahtan beri kafamda şu şarkı dönüyor
Yıldız tilbe- el adamı
Ağladığım geceleri sancısı geçmez sevdanın,
koynumdaki acıları
Uyandırmayın ne olur, kendi halime bırakın
Çekinmeden bana getir, sen tükenme beni bitir
En çokta AĞLADIĞIIIIMMM GECELERİİİ SEN TÜKENME BENİ BİTİR 😄hadi sizden de bekliyorum 😄