Kızlar 42 günlük bebeğim var emziriyorum hamileyken kullandığım decavitte kullanıyorum ama el parmak uçlarım çok kuruyor çatladı epey sürekli de yıkıyorum ondan mı bilmiyorum ama vitaminsizlikten olabilir mi bilmiyorum ayakta da baş parmağın çatladı diken gibi oldu bildiğin çatlaklar corap giyerken takılıyor çok rahatsiz edici böyle bu derece kuruluk yaşayan var mı takviye edici gıdalar da öneriniz nedir