Niyesordunbucevabi ya bunu geçen hafta bende yaptım çok basit içine çikolata sür ver fırına 😂😂
Ama o an yenmesi lazım , kalinca güzel olmuyor ya buzluga atilio çıkarılsa bisey olur mu acaba bide çok dökülüyor ya benimki yemeye yanaşmadı pek.
Daha bu akşam pogaca ve kek yaptım sabah hemen koyabileyim diye çantasına.
Başka öneriler varsa beklerim hanimlar 💃🏻🤲🏻🥲