helloandmom merhaba ben oğluma kullanıyorum bu mamayı, bütün mamaları denedik ( özel mama da dahil ) hepsinde yoğun gaz sorunu yaşadığı için devam edemedik, en son e bebekte bu mamayı gördüm gündüz olsun gece olsun bu mamadan veriyorum ve diğer mamalar gibi gaz yapmıyor, tahıllı olduğu için tok tutuyor, bebeğim 8 aylık, düzeltilmiş 6 aylık.