Uygun bi başlık mı bilemedim ama yaklaşık 12 kilo fazlam var 1 haftadır diyete başladım bugünde youtubeden 15 dakikalık spor videosu açtım ama 8. dakikada nefes nefese kalıp bıraktım devam ettiremedim hamileyken 1 saat yapar bu kadar yorulmazdım . Neden acaba ilk gün diye mi böyle oldu? Sizler başlangıcta hangi videoları yaptınız ?