Merhaba hanımlar, kızım 11 ay 22 günlük doğdu doğalı uyku problemi var kucağımızda sallayarak ya da memede uykuya geçiyor. Ama sorun şu ki gündüz ya da gece uykusuna geçmesi farketmeksizin her seferinde ağlıyor. Bi bebek her uyutulmaya çalışıldığında ağlar mı? Tamam destekli uyutıyoruz ama neyi yanlış yapıyorum?