Anlaşmalı boşanmada protokol hazırlanıyor 2 tarafın ortak kararıyla ev araba buraya yazılıyor kime verilecekse ya da satılıp 2yr bölünecekse, çocuğu görüş günleri saatleri hepsi protokolde yazıyor 2 tarafta imzalıyor sonra ilk celsede boşanılıyor hakimin bir şey soracağını pek zannetmiyorum.