Kizlar bir şey sormak istiyorum benim ilk regl bebeğim 1yasindayken oldu ondan sonra 4 ay her ay olmaya devam ettim ama gün olarak düzensizdi bazen geç bazen erken oldum bu ayda 10 gün gecikti doktora gitcem ama gitmeden sormak istedim böyle düzensizlik yaşayan var mı benim gibi bu arada hala emziriyorum