2bebek1annee büyüdükçe geçiyor bu düşünce. Benim büyük 4 yaş küçük 15 aylık. Eşimle arada diyoruz küçük olmasaydı şuan pro dönemimizdeydik diye. Tuvalet eğitimi, gece beslenmesi, diş, yürüme, atak hepsi geçmiş yani. Bıraksam 11 e kadar yatar bizi yormaz. Küçük kızım plansızdı bir de. Annem sana kalsa sen doğurmazdın rahattın der hep doğru da valla düşünmezdim sanırım. Ama küçüğüm de iyi ki gelmiş büyük kızım bir kere kardeşimmm diyor eriyoruz, küçüğümün ilk kelimesi abla oldu mesela. Eski rutinlere dönmek çok çok zor çünkü 2 çocuk var ama yine de bir şekilde düzen oturuyor küçük büyüdükçe. Hepimiz aynıyız yani küçük bir kere hasta olunca keşke öyle düşünmeseydim diyorsunuz. Sağlıkları yerinde, canları sağolsun da bir şekilde büyüyorlar ve küçükler çok daha hızlı büyüyor bence anlamıyorsunuz yani ☺️