bilgeadakus Bebeğime paranox fitil attım kakasını hala yapmadı öğlen 1 gibi attim ama hala yapmadı bir zarar verir mi çok korkuyorum
aysebb bilgeadakus Birşey olmazda kaç aylık ? Kabız mı ne zamandır yapmıyor. Şurup kullansanız daha iyi fitilden önce. Kullandınız mı ?
Nsrn1 bilgeadakus paranox fitil kakasını yapmasına yardımcı olmaz ki. Aprı kesici ateş düşürücüdür o. Gliserin fitili vermeniz gerekiyordu tuvaletini yapabilmesi için
sarikavun bilgeadakus paranoks parolun bebek icin olan ve fitil formu. Kaka yapmasini saglamaz. Ama bebek her kaka yapmadiginda fitille uyari verirseniz kaslarini tembellestirirsiniz. Zor durumda kalmadikca Surekli kullanmayin bence.
bilgeadakus aysebb 5 buçuk aylık cumartesi yapmıştı en son bugün de rahatsız gibiydi ikiniyordu bende attım ama hala yapmadı
vitability07 bilgeadakus bu arada bir gün yapmamış zaten kakasını cmt yaptı demişsiniz. Kabızlık değil bu bekleyin bence.
vitability07 bilgeadakus uyarıcı olsun diye vermiştir ama kabızlık için değil o fitil ağrı kesici ateş düşürücü. Kabızlık için gliserin kansuk fitil kullanmanız gerek. Dikine ikiye bölüp kullanıyorum ben.