Kızlar oğlum 2 yaşında çok güzel yemesi var ama bu yemesine rağmen gece uykuya geçişlerde mama istiyordu gündüz içmiyordu ama gece sürekli kalkıyorduk. Dün sabah üstüne çiş yapmıştı bende ona mama içtiğin için çiş yapıyorsun ve yaramıyor artık bak dedim biberonu çöpe atıp bay bay dedi 😀 dün itibariyle bıraktık bugün 2. Günümüz gece kalktı istedi ben yok annecim attın sen onu dedim uykuya geçişini sağladım rahat geçti mızmızlandı ama çok şükür zorlu geçmedi çok istiyordum gece beslenmesini başardık sonunda 💃😎