AzraCemre Kızım 13 aylık. Sağlık nedenlerinden ötürü gece beslenmeyi kesmem gerekiyor. Nasıl bir yol izlemeliyim? Şu ara o kadar sık emmek istiyor ki gece meme vermediğimde çok ağlıyor.
asennaa Ben de o ayda kesmiştim. 2 gece filan zorluğu oldu, 3. Gece alıştı. Ağlasa da vermedim mecburen