Feyza38- allah kolaylık versin hepimize evde heryer çiş oldu yetişemiyorum saldım artık eğitim bitince yıkıcam ne varsa su sesi olan eğitici klozetten aldım önce kıtafetiyle oturdu falan derken hoşuna gitti 6.gündeyiz ilk günden itibaren çiş kaka yaptı klozetine ama kaçırmalarda oluyor tabi şükür 3gündür falan kakasını kıyafetine yapmıyo klozetine yapıyo bugün inatlaştı çişi de eve çok yaptı sesim yükseldi ağladım elimde olmadan çok üzüldü birde bunun vicdan azabına girdim çişini klozetine yapmazsan canavar götürür dedim artık başka çarem kalmadı oturup yaptı korkutmak istemezdim ama hep ben oturtayım istiyo git otur yap alış kendin 6gün oldu annem diyorum inatlaştı çok yorucu bi durummuş ya